Κυριακή 28 Ιανουαρίου 2018

ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΓΙΑ ΟΔΗΓΟΥΣ ΚΟΡΑΚΙΑ...ΘΑ ΣΕ ΟΔΗΓΗΣΟΥΝ ΣΕ ΨΟΦΙΜΙΑ...



Άλλη μια φορά που μ έσυρε η βιάση μου
κι η πίκρα από τ’ αμοίραστα μου πρόταξε τη χάση μου.

Έτσι έδωσα χαρά μεγάλη τριγύρω μου στους βλαπτικούς
και πίκρανα τ’ αδέλφια και τους για χρόνια ανθεκτικούς.


Όμως τα λάθη δεν είναι για να προσπερνιούνται,
είναι για να πεθαίνουν το ίδιο βιαστικά όπως γεννιούνται.

Όσοι το αρνιούνται, το λίγο της ζωής αποποιούνται,
τους τρώει ο σάρακας και ‘κείνοι το καυχιούνται.


Μακρυά από μένα, πέρασα μέρες κλεισμένες
σ’ εμμονές και με πλάνες ηθικοπλασμένες,

δίπλα σε λογικές απόλυτες και ζαβωμένες.
Σ’ αφηγήσεις μίζερες κι ανεμισμένες.


Ξεχνώντας το σκοπό μου, το αχολόι της λευτεριάς μου,
τη βουή της σκληριάς μου και της φουσκονεριάς μου.

Αρνήθηκα για λίγο το απόσταγμα της μαστοριάς μου
και θάμπωσα τη φήμη της πονηριάς μου.


Κι όλα αυτά, για τους απλόχωρους που πήρα σοβαρά,
‘κείνους που γλεντούσα δέκα - δέκα τη φορά.

Δοκίμασα κι εγώ από τα κατακάθια των καιρών.
Στα προτάγματα του φόβου δυστυχώς ήμουν παρών.


Μέχρι που απλά μια μέρα, θέλησα και με μάζεψα,
κέρασα φόβο τους αχρείαστους και σάλεψα

κι εκείνο τ’ όνειρο μου που σακάτεψα, κοίτα, το γιάτρεψα
κι ίσως μου βγει σε καλό που τότε, λάθεψα.


Λάθεψα, απ’ άλλη είμαι εποχή,
παζάρεψα το πόνο για μια ευχή.

Το πάλεψα, χωρίς ανακωχή,
τα μάζεψα κι άντε απ’ την αρχή.



ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΓΙΑ ΟΔΗΓΟΥΣ ΚΟΡΑΚΙΑ...ΘΑ ΣΕ ΟΔΗΓΗΣΟΥΝ ΣΕ ΨΟΦΙΜΙΑ...


Η κυβέρνηση είναι απλώς ένας υπηρέτης -ένας προσωρινός υπηρέτης.

Δεν είναι στα καθήκοντά της να ορίζει τι είναι σωστό και τι είναι λάθος και να αποφασίζει ποιος είναι πατριώτης και ποιος δεν είναι.

Η δουλειά της είναι να υπακούει σε εντολές, όχι να τις δίνει.
Μαρκ Τουαίην


ΚΟΡΑΚΙΑ...


ΨΟΦΙΜΙΑ...





ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΛΟ ΚΑΠΕΤΑΝΙΟ...


ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΗ ΚΑΤΑΦΥΓΙΑ...ΖΚΕ...


ΦΟΥΤΖΙ...


6 σχόλια:

zkcome είπε...

Εγώ είμαι ο άρτος της ζωής. Οι πατέρες σας έφαγαν το μάννα στην έρημο και πέθαναν. Αυτός είναι ο άρτος που κατεβαίνει από τον ουρανό, για να φάει κανείς από αυτόν και να μην πεθάνει. Εγώ είμαι ο άρτος ο ζωντανός που κατέβηκε από τον ουρανό. Αν κάποιος φάει από τούτον τον άρτο, θα ζήσει στον αιώνα. Και ο άρτος, λοιπόν, που εγώ θα δώσω είναι η σάρκα μου υπέρ της ζωής του κόσμου».

PISTOS788 είπε...

zkcome!

Ο ΚΑΠΕΤΑΝΙΟΣ Ο ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ,ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥ...ΚΑΙ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΗΝ ΖΩΗ...

ΤΟΓΙΟ???

ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΦΟΥΤΖΙ ΜΑΣ!!!

Trinity είπε...

Με οδηγο ενα ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ που μπορει να παω;;;
Like like like .....

Iππο είπε...

Καποιες φορες πιστευουμε σε κατι, απλα επειδη νομιζουμε πως εχουμε αναγκη να πιστεψουμε σε αυτο...
Καποιες αλλες ομως φορες...... συμβαινει ακριβως το αντιθετο..... για τον ιδιο ομως ακριβως λογο!!!!

Μακαρι παντα η αγνοτητα της ψυχης να συνοδευεται απο ανοιχτα ματια και μυαλα, για να δουμε, πως ο Θεος οικονομει τη σωτηρια μας....

Εν οιδα, οτι ουδεν οιδα !!!

https://www.youtube.com/watch?v=rhe8KhSxWGo

PISTOS788 είπε...

Trinity!

ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΑΥΤΟ...ΣΕ ΠΑΕΙ ΕΚΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΣ...

ΖΚΕ...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΤΡΙΝΙΤΑΚΙ ΜΑΣ!!!

PISTOS788 είπε...

Iππο!

ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ!!!

ΘΑ ΑΦΑΙΡΕΣΩ ΤΗΝ ΠΕΤΡΙΝΗ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ...

ΘΑ ΒΑΛΩ ΝΕΟ ΠΝΕΥΜΑ ...

ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥ ΔΩΣΩ ΣΑΡΚΙΝΗ ΚΑΡΔΙΑ...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΛΗ ΜΑΑΣ ΙΠΠΟ!!!

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ...

Fake Macedonia

Fake Macedonia

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Ετικέτες

2012 (2) 888 (2) ΑΓΡΟΓΛΥΦΙΚΑ (1) ΑΘΑΝΑΤΟΙ (1) ΑΙΩΡΗΣΗ (1) ΑΛΗΘΕΙΑ Ή ΨΕΜΑ; (5) ΑΛΛΑ ΝΕΑ.... (76) ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΑ (7) ΑΠΟΚΡΥΦΗ ΙΣΤΟΡΙΑ (10) ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ... (1) ΑΡΧΙΚΗ (1) ΑΣΚΗΤΙΚΑ (2) ΑΣΤΕΙΑ (17) ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ (7) ΑΧΡΙ ΚΑΙΡΟΥ... (71) ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΕΛΛΑΔΑ. (5) ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ 'Η ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ... (2) ΓΙΑΤΙ; (4) ΓΙΟΡΤΙΝΑ (1) ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ-ΠΡΟΣΕΥΧΗ (4) ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΑ (2) ΔΙΑΦΟΡΑ... (27) ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ (13) ΔΙΕΘΝΗ (8) ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΗΣ ΠΙΣΤΗΣ (1) ΔΥΝΑΤΑ... (16) Ε (1) Ε-ΞΥΠΝΑ... (1) ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΑ ΚΥΜΑΤΑ (1) ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΟΥ ΝΟΥ (2) ΕΛΛΑΔΑ (54) ΕΛΠΙΔΑ (5) ΕΜΒΟΛΙΑ (3) ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ-ΣΩΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ. (7) ΕΞΥΠΝΑ (1) ΕΠΑΦΙΚΟΙ (5) ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΕΣ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΕΣ... (2) ΕΥΤΟΠΙΑ (1) ΖΕΠΠΕΛΙΝ (2) ΖΚΕ (39) ΖΚΕ... (20) ΖΩ ΣΤΟ ΝΗΣΙ (3) Η ΣΙΒΥΛΛΑ ΜΑΣ (1) ΗΘΙΚΑ (4) ΗΡΩΙΚΑ (12) ΘΑΛΑΣΣΑ (1) ΘΑΥΜΑ (8) ΙΜΙΑ (2) ΙΣΤΟΡΙΚΑ (2) ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ (3) ΚΕΝΤΡΑ ΕΞΟΥΣΙΑΣ (2) ΚΟΙΝΩΝΙΑ (16) ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΜΗΧΑΝΙΚΗ. (1) ΚΟΥΤΟΒΙΚ (3) ΚΡΙΣΕΙΣ ΠΑΝΙΚΟΥ (2) ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΠΕΙΝΑ (2) ΜΑΓΕΙΑ (4) ΜΑΤΡΙΞ (1) ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ (31) ΜΙΚΡΟΥ ΜΗΚΟΥΣ (5) ΝΑΖΙ UFO (3) ΝΑΖΙ-ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ (3) ΝΗΣΟΣ ΑΝΔΡΟΣ (3) ΟΛΟΓΡΑΜΜΑ (7) ΟΜΑΔΑ-Ε (1) ΟΜΟ... (1) ΟΜΟΡΦΑ (6) ΟΡΓΗ. (1) ΟΥΑΙ (2) ΟΥΣΤ (1) ΟΥΣΤ. (1) ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΠΑΓΙΔΑ-ΔΙΑΙΡΕΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕ... (1) ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ (3) ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΖΩΑ (6) ΠΕΡΙ ΘΕΟΥ (5) ΠΕΡΙΕΡΓΑ (16) ΠΕΡΙΣΥΛΛΟΓΗΣ (63) ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ (52) ΠΟΛΕΜΙΚΕΣ ΤΕΧΝΕΣ (2) ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ-ΨΕΜΑΤΑ (3) ΠΟΝΟΣ... (1) ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥ (11) ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ-ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ. (8) ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ-ΤΕΧΝΙΚΕΣ (4) ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ (2) ΠΡΟΣΕΧΩΣ... (6) ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ (5) ΠΡΟΧΩ... (58) ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ. (1) ΡΑΠ (1) ΡΟΜΠΟΤ (5) ΣΠΑΣΙΜΠΑ ΓΙΩΡΓΟΣ... (3) ΣΥΜΒΟΛΑ (1) ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ. (3) ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ... (8) ΣΥΝΟΜΩΣΙΑ (20) ΣΥΝΤΟΜΑ... (1) ΣΧΕΣΕΙΣ (11) ΤΑ ΕΒΡΑΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΑ (1) ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ (9) ΤΟ ΕΛΕΟΣ (1) ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ... (7) ΤΟΓΙΟ (6) ΤΟΓΙΟ; (28) ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ (33) ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΞΕΝΑ (12) ΤΣΙΠΑΚΙ... (7) ΥΓΕΙΑ. (1) ΥΠΝΩΤΙΣΜΟΣ (1) ΥΠΟΓΕΙΕΣ ΒΑΣΕΙΣ (2) ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΑ (1) ΦΟΒΙΕΣ (2) ΩΡΑΙΑ (44) BLUE BEAM (2) Chemtrails (3) Dr.MASARU EMOTO (1) H.A.A.R.P (2) THE ORION CONSPIRACY (1) Two Steps From Hell (6) UFOs (8) ZKE (6)

ΖΚΕ

ΑΝ ΣΕ ΛΑΤΡΕΥΩ ΓΙΑ ΝΑ ΓΛΥΤΩΣΩ ΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ,ΡΙΞΕ ΜΕ ΣΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ.

ΑΝ ΣΕ ΛΑΤΡΕΥΩ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΥ,ΚΛΕΙΣΕ ΜΟΥ ΤΙΣ ΠΟΡΤΕΣ.

ΑΝ ΟΜΩΣ ΣΕ ΛΑΤΡΕΥΩ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΑΓΑΠΩ,ΜΗ ΜΟΥ ΣΤΕΡΗΣΕΙΣ ΤΟ ΑΙΩΝΙΟ ΚΑΛΛΟΣ ΣΟΥ.

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ.

Αναγνώστες